Csenge és Peti a TV2 ÖsszeEsküvők győztes párja hivatalosan is összekötötte életét.

Csenge és Peti az ÖsszeEsküvők győztes párja hivatalosan is összekötötte életét. A megható ceremónia után a TV2 főnyereményét is átvehette az ifjú pár. Csenge és Peti az esküvő napján az anyakönyvvezető előtt találkozott elôször. – Leírhatatlanul izgulok, már a készülődés alatt sem tudtam koncentrálni, csak arra gondoltam, hogy hamarosan feleségül vehetem életem szerelmét – mondta Peti a ceremónia előtt néhány perccel. A Borsnak azt is elárulta: külön töltötték az esküvő előtti éjszakát. A menyasszony – az énekes, Kiki lánya – kínosan ügyelt arra, hogy senki ne leshesse meg a bevonulás előtt. Belépője el is érte a kívánt hatást: amikor Csenge a terembe lépett, még a lélegzete is elakadt a násznépnek. A vőlegény forró csókkal köszöntötte jövendőbelijét.
Miután elmondták az esküt, és egymás ujjára húzták a nyereményként kapott gyémántgyűrűt, Caramel a Lélekdonor című dalával kívánt sok bol-dogságot a szerelmeseknek.
Ekkor már szem nem maradt szárazon.
Örülök, hogy itt vagytok velem életem legfontosabb napján. Pár évvel ezelőtt nem gondoltam, hogy rátalálok egy ilyen emberre, mint Peti. Tiszta lelkű, csodálatos ember vagy! Építeni fogjuk a közös jövőnket, boldog vagyok, és remélem, néhány év múlva már a kis lurkóinkat fogjuk nevelni – mondta férjének a szertartás után a meghatott fiatalasszony.
A TV2 ÖsszeEsküvők című show-jának győztesei a násszal hozzájutottak nyereményükhöz, az egy évig folyósított havi egymillió forinthoz, az autóhoz, a nászúthoz és a közös fészekhez, melyet egy évig használhatnak.