ÖsszeEsküvők TV2 - Orosz Barbara véget vet Liptai egyeduralmának

Új sztár formálódik a TV2-nél Orosz Barbara személyében. A vörös démon látványosan hasonlít az egykori Liptai Claudiára, akinek könnyen veszélybe kerülhet kiváltságokkal járó elsősége.
Komoly riválisa akadt Liptai Claudiának a TV2-nél. A csatorna jelenlegi legnagyobb sztárja ugyan ma már platinaszőke hajjal domborít a képernyőn, de egykori vörös énjét a korábban a Cool TV-nél dolgozó Orosz Barbara fogja képviselni. Claudiának eddig nem igazán akadt félnivalója anyacsatornájánál, ám szeptembertől az ambiciózus Barbara is beleveti magát a munkába. Bár a TV2 továbbra is titkolózik új valóságshow-járól, lapunk úgy értesült, hogy az ÖsszeEsküvők című műsor vezetésére a porcelánbőrű szépség a legesélyesebb, sőt rögtön egy másikműsornál is képbe került.
– Bevallom, mindig is munkamániás voltam, és a végletekig maximalista. Nagy megtiszteltetés, és elismerésként élem meg, amikor Liptai Claudiához hasonlítanak, hiszen ő vérprofi a szakmában. Ám az igazság az, hogy nagyon is különböző egyéniségek vagyunk. Clau szerintem néha túl sokat adott magából, a privát életéből, ezzel ellentétben én soha nem szerettem kitárulkozni, és továbbra is ehhez tartom magam – nyilatkozta a TV2 új üdvöskéje, aki valószínűleg az ÖsszeEsküvők című valóságshow-ban mutatkozik majd be, Rákóczi Feri oldalán.
– Biztos vagyok benne, hogy a TV2-nél már megvan a koncepció, hogy pontosan mit is akarnak kezdeni velem, és én boldogan állok a felmerülő lehetőségek elé – örvendezett Barbara, aki hozzátette: nagyon kedveli Rákóczi Feri humorát, szarkasztikus megjegyzéseit, és ha az élet úgy hozná, bizonyára hamar összecsiszolódnak, és kiváló műsorvezetőtársak lesznek.
A Bors megkérdezte Orosz Barbarát arról is, mit szól ahhoz, hogy az RTL Klubtól érkezett műsorvezetőtársa, Erdélyi Mónika mégsem fért bele a TV2 elképzeléseibe.
– Mónikával nagyon különös viszonyban vagyok. Emlékszem, egykor arra kért, hogy meseszép ruhákban modellkedjek az esküvői ruhaszalonjában. Azóta persze sok minden megváltozott, de kívánom neki, hogy újra találja meg a helyét a médiában azok után, hogy oly méltatlanul kellett távoznia az RTL Klubtól.