ÖsszeEsküvők TV2 - Hosszú ideje keresi az igazit Marci.

Újra azt hitte, megtalálta a nagy Ő-t, mégis csalódnia kellett az ÖsszeEsküvőkből megismert Mariánnak. Hosszú ideje keresi az igazit az egykori valóságshow-szereplő, Marci. Most, néhány hónapig úgy tűnt, meg is találta: boldogan mesélte, mennyire szerelmes barátnőjébe, Petrába, akivel olyan komolyan gondolta a kapcsolatát, hogy Ajkáról Budapestre költözött. Marci elmesélte, a közös élet mégsem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.
"Ami távkapcsolatként remekül működött, miután már én is Pesten éltem egyre nehezebben ment. Kiderült, mégsem vagyunk annyira egy hullámhosszon, mint gondoltuk, és egyre több vita és veszekedés volt köztünk. Jobbnak láttuk, ha elválnak útjaink" - szögezte le Marián. 
Reklámozza cégét vállalkozását itt is !   NEThirdetes.com

Az ÖsszeEsküvők legbalhésabb szereplője arról is mesélt, hogy már nem tud maradéktalanul örülni a futó kalandoknak, állandó partnerre vágyik. "Amióta ismert lettem, félek, nem magamért kedvelnek a lányok." - osztotta meg aggodalmát a fiatal fodrász. "Bár most találkoztam valakivel, aki őszintének tűnik és nekem is szimpatikus. Ki tudja, talán lehet valami belőle..." - reménykedik Marci.