TV2 ÖsszeEsküvők - Perli az RTL Klub Alekoszt

Nem csak fenyegette az RTL Klub Alekoszt azzal, hogy hűtlensége miatt beperli, hanem már el is indította a pert. 2011 legismertebb valóságshow-szereplője azonban látszólag nem aggódik, bejár a TV2 székházába, és valami nagy dobásra készül. Többet erről nem akart mondani, mert a "magas színvonalú meglepéseket nagyon támogatja". "Nem szeretnénk nyilatkozni a per lezárultáig, amit természetesen elindítottunk. És persze a havi egymilliót azóta nem utaljuk, hogy megszegte a szerződését. Minden más vagyonelem a per tárgya" - mondta Kolosi Péter, az RTL Klub programigazgatója az [origo] megkeresésére. Mint ismeretes, a csatorna realityarca volt Nagy Alekosz 2011 első felében, megnyerte a Való Világ 4-et, szerepelt a háromhetes Szerelem a legfölsőbb szinteken-ben - majd ősszel mégis a TV2-n bukkant fel, az ÖsszeEsküvők rezidenciájába költözött be. Az RTL szerint ezzel szerződést szegett (a csatornák a tehetségkutatók, realityk arcait több évre kötik magukhoz, letiltva a rivális kereskedelmi tévéken való szerepést).
"Folyamatos jogi kapcsolatban vagyunk, elkezdődött a procedúra" - erősítette meg Alekosz, aki az [origo] kérdésére elmondta, hogy Hajdú Péter cégével és a TV2-vel van napi kapcsolatban, és számíthat rájuk jogi ügyekben is. "A Maldív-szigeteki utazást visszavonta az RTL Klub, és mivel én szerettem volna Tündével elmenni, ez igen érzékenyen érintett. A lakást és a kocsit is el akarja perelni a csatorna, holott ajándékot nem illik visszavenni. Azokat magaménak érzem, hiszen megnyertem a valóságshow-t. A fizetésemet a TV2-es szereplés után rögtön zárolták, úgy emlékszem, öt havit átutaltak, de a decemberit már nem" - fejtegette.
Kérdésünkre, mi lesz, ha elveszti a lakást, kocsit, és büntetésképp több tízmilliót kell fizetnie, azt mondta, hogy "ez mindenkinek problémát jelentene", de bízik benne, hogy megnyeri a pert. "Segítenek nekem ebben a dologban, együtt vagyunk, közösen oldjuk meg" - tette hozzá a TV2-re és Hajdúra célozva.
A csatornán talán már tavasszal lehet műsora. "Sok minden körvonalazódik, de ezek szupertitkos dolgok. Hosszú távú együttműködés miatt jöttem a TV2-höz, és azt ígérhetem, hogy záros határidőn belül mindenki meg fog tudni mindent. Alakulnak a dolgok, gyakran vagyok a Róna utcában (ott van a TV2 székháza - a szerk.), most is onnan jövök, az Aktív-nak forgattunk Bettyvel. Többet nem is mondanék, mert én a meglepetések embere vagyok: a magas színvonalú meglepéseket nagyon támogatom!" - jelezte. A régi való világos társakról is kérdeztük: "Éva volt az első és egyetlen, aki felhívott az ÖsszeEsküvők után. Olivért kicsit hisztisnek találom, bár az ő oldaláról érthetőek az aggályok, azonban, ahogy ismerem magunkat, egy jó pálinka mellett meg tudjuk beszélni a dolgokat. Mondtam neki, hogy fogalmazhatott volna finomabban is, amikor átigazoltam, amikor beköltöztem a rezidenciára. Én fordított esetben diplomatikusabb lettem volna. De nem orrolt meg rám komolyabban, és nagyobb kalandokon is átmentünk már együtt."