TV2 Összeesküvők - Saját tőrébe dőlt Mása,

Saját tőrébe dőlt Mása, a TV2 ÖsszeEsküvők című valóságshow-jának sokak szerint hazudozó, házas menyasszonyjelöltje. A 23 éves kétgyermekes édesanya férje színre lépett, és durva vádakkal illette feleségét, miután a show-ban a nő azt állította, hites urának drogproblémái voltak. Zoltán a Majka vezette Esküdj! című műsorban rántotta le a leplet a fiatalasszonyról, aki szerinte báránybőrbe bújt farkas, ugyanis nemcsak a valóságot ferdíti, de még titkolózik is piszkos múltjáról. A férj azt állítja: neje prostituált volt. – Állítólag fordítóirodában dolgozott, bejelentve – kezdte a férj. – Később kiderült, ez nem igaz. Volt munkája, de nem ez. Prostituáltként dolgozott, a testéből élt. Tudom, kemény vád, bizonyítani nem tudom, de elég, ha én tisztában vagyok ezzel. Egyszer a fejéhez vágtam, akkor nem is tagadta, a gyerekekre hivatkozott – mondta el a férj, aki Majkának bemutatta felesége rózsaszín tb-kiskönyvét, amelybe minden munkahelyet bejegyeznek. Ebben valóban nem szerepelt a fordítóiroda.
A férfi, aki tavaly decemberben szakított párjával, nemrég visszaköltözött közös otthonukba, és akkor találkozott utoljára Másával, amikor ő a műsor miatt hazament keresni a nem létező válási papírokat. Zoltán elárulta, neje jó színésznő, és csak azért jelentkezett az ÖsszeEsküvőkbe, hogy ismert legyen, sőt férjét meg is fenyegette a beköltözés előtt! – Célozgatott arra, ha elárulom, hogy még nem váltunk el, amíg tart a show, akkor nem láthatom majd a gyerekeimet. Így se láthatom, eddig kétszer tudtam velük beszélni, mióta elvitte őket. Nem tudom, mit adott be az anyjának. Félek, hogy nem hozza haza őket. Én már most összetörtem, nekem nem olyan szórakoztató ez a műsor, mint neki. Attól félek, elveszik tőlünk miatta a gyerekeket. Éppen ezért eldöntöttem, hogy harcolni fogok értük! – jelentette ki határozottan Zoltán.
Kíváncsiak voltunk arra, Mása legjobb barátja, Attila, akit megjelölt a valóságshow ideje alatt kapcsolattartónak, vajon mit tud a frissen kiteregetett szennyesről.
Meglepő módon a barát köpni-nyelni nem tudott, amikor szembesült barátnője múltjával. Hosszú csönd után csak annyit mondott:
– Szóhoz se jutok. Előre is köszönöm a megértésüket, de nem szeretnék többet nyilatkozni Másáról, ahogyan a férjéről sem. Nem akarom, hogy a nevemet hozzájuk fűzzék.