Gimnazista lány a szeptember 16-án a TV2-n induló ÖsszeEsküvők leg­fiatalabb menyasszonyjelöltje.

Zsanett (18) igazgatói engedéllyel vesz részt a műsorban, a fiatal lány ugyanis tizenegyedikes, így a show alatt iskolába kellene járnia.
– Nagyon jó fej volt az igazgatóm, azt tanácsolta, hogy iratkozzak át esti tagozatra, de ha esetleg kiesnék korábban, akkor visszavesz nappalira. Persze szerintem van esélyem megnyerni ezt a versenyt – jelentette ki határozottan a fiatal lány, akinek már két olyan kapcsolata is volt, ahol ismerte a szerelme édesanyját. – Mind a két anyuka szeretett engem, még akkor is, ha először plázacicának néztek. De magamat adtam, és megszerettek – árulta el Zsanett, aki amikor megkérdeztük, milyen is ő, akkor annyit mondott, hogy olyan, mint egy mai 18 éves lány.
– Nagyszájú vagyok, mindig érvényesítem az akaratom, makacs vagyok. Amit elhatározok, az úgy is történik. Az első ilyen elhatározásom volt, hogy 16 évesen elvesztem a szüzességem, meg is történt – jelentette ki hatalmas magabiztossággal a lány, aki egy magas, izmos, jóképű férfit szeretne megismerni a műsorban.

Szeptember 16-án a TV2-n indul ÖsszeEsküvők