Összeesküvők TV2 - Lagzi Lajcsi exmenyasszonya is ÖsszeEsküvő

Lagzi Lajcsi (50) egykori menyasszonya is szerepel majd a TV2 pénteken induló valóságshow-jában, az ÖsszeEsküvőkben.
Éva (50) fia, Ricsi (25) párválasztását fogja árgus szemekkel figyelni. Az egyedülálló anya lapunknak elárulta, kizárólag egyetlen  szem fia boldogsága miatt vállalta a szereplést a műsorban. Ő maga nem feltétlenül szeretett volna ilyen betekintést engedni a magánéletükbe, és mint kiderült, volt is oka az óvatosságra. Az asszony állítja, nem is tudott róla, hogy a fia jelentkezett, mondhatni kész tények elé állította ő, de mivel szoros és harmonikus a kapcsolatuk, nem állt ellen. Arra azonban nem számított, hogy egy régi titoknak köszönhetően az ő szerelmi élete kerül reflektorfénybe. A Blikk információi szerint Évát 30 évvel ezelőtt a mulatós nóták királyához, Lagzi Lajcsihoz fűzték gyengéd szálak. Már azt is elhatározták, hogy örökre összekötik az életüket, de két héttel az esküvőjük előtt az hagyta faképnél a sztárt.
- Viharos szerelem volt a miénk, ám mivel én nem tudtam megbarátkozni az ő zenész életével, ezért beláttuk, hogy ez nekünk nem fog menni. Nem akartam vállalni sem azt, hogy ő állandóan fellépésekre járjon, sem az őt ostromló nők hadát. Nem szerettem volna ezt az életet, ezért végül lefújtuk az esküvőt - árulta el az anyósjelölt, aki a történtek ellenére a mai napig jó kapcsolatot ápol Lajcsival.
- Két évig voltunk együtt, én abban az időszakban nagyon sokat betegeskedtem. Azt szerettem benne a legjobban, hogy annyira emberséges volt, rengeteget ápolt, és azt hajtogatta, ha kell, a kórházba hívja a papot, hogy összeadjon minket. Csodás, szeretetre méltó férfi volt mindig is, éppen ezért békében, barátságban váltunk el, és még ma is mindig mosolyt csal az arcomra, ha összefutunk véletlenül valahol. Lapunk természetesen szerette volna megszólaltatni Galambos Lajost is a harminc évvel ezelőtti románccal kapcsolatban. A zenész azonban sok sikert kívánva egykori menyasszonyának illedelmesen elzárkózott a fiatalkori szerelmi történet ecsetelése elől.
Összeesküvők TV2 2011 Éva (50) fia, Ricsi (25)