ÖsszeEsküvők TV2 - Niko és Ricsi folyamatosan a csúcson van

Az Összeesküvők párja a finálé óta mindössze kétszer két órát töltött külön egymástól. Jáger Richárd összebarátkozott az anyósjelöltjével is, akivel "öribarik" lettek. Vele is naponta többször beszél telefonon, mint anyjával - utóbbit Majka állításával szemben egyáltalán nem tartja betegesnek.
Az Összeesküvők pénteki fináléja után már együtt is töltötte az éjszakát Halmágyi Nikoletta, alias Niko és Jáger Richárd, alias Ricsi. Jáger a Velvetnek elmondta, az elmúlt egy hét alatt talán mindössze két órára váltak el egymástól, amikor a lány pedikűröshöz ment. "Ja, meg egyszer én is voltam az irodában két órát" – jutott eszébe. Ricsi már nincs betojva Niko anyjától
A pár a műsor után végigjárta a rokonságot, így a fiúnak is lehetősége nyílt végre megismernie anyósjelöltjét. "Imádjuk egymást, öribarik vagyunk" – poénkodott Jáger, aki számára azért annyira nem volt ismeretlen az asszony, hiszen már találkoztak a rezidencián is azok után, hogy kitört a botrány a híres 50+-os szexjelenet miatt. Jáger viszont akkor messziről elkerülte Niko anyját.
"Nem igazán voltam megfelelő lelkiállapotban, plusz előtte Mónika anyja is jól leteremtett, így nem tudtam, mire készüljek. Ezek után azt mondtam, én már nem bírok ki még egy traumát. Így utólag visszagondolva nem volt okom félni, hiszen Niko anyukája teljesen kedvesen és aranyosan jött be, de én akkor is be voltam tojva, mint egy kis nyuszifiú. Nem mertem odamenni, csak messziről köszöntem" – magyarázta Ricsi. Hozzátette, tényleg minden rendben van közte és az anyósjelölt között, naponta többször is beszélnek telefonon. Folyamatosan a csúcson vannak. A fiú pontosan nem tudta megmondani, mikor kezdett el komolyabb érzéseket táplálni Niko iránt – mint mondta, szerinte ez lassan és folyamatosan alakult ki. "Én nem tudom azt mondani, hogy szeptember 17-én, amikor megláttam Csengét a hintában, beleszerettem Nikoba, mert nem erről volt szó. Ha mégis mondanom kell valamit, az érzelmi fázis kezdete talán azon az éjszakán indult be, amikor Erzsók csirkéjét lopkodtuk. Aztán ez csúcsosodott, csúcsosodott és most a csúcson vagyunk folyamatosan."
Az Összeesküvők nagy taktikusa a megcsalt Mónikával kiesése óta nem beszélt, és nem is áll szándékában leülni megbeszélni újra a történteket. Azt mondja, igazából nincs is mit: amit lehetett, azt a rezidencián megbeszélték, és tudomása szerint már a lánynak is van valakije. "Diaz születésnapi buliján találkoztunk, köszöntünk egymásnak és ennyi.
Jáger Richárd és anyja kapcsolatát Majka többször is betegesnek titulálta, a fiú erre úgy reagált, hogy Évával nagyon szeretik egymást és mindig mindent megbeszélnek. "Szerintem ebben semmi beteges dolog nincs. Ő egyedül van és nem is nagyon tud kivel kimozdulni, ezért csatlakozott hozzánk több alkalommal is. És ezek is azért fordulhattak elő, mert mindegyik volt barátnőmmel jól kijött. Mindenki láthatta, milyen a kapcsolatunk: pont olyan, mint amilyen a képernyőn. Szerintem ez teljesen normális."