TV2 Összeesküvők - Dóra örül, hogy Alekoszból nem sikerült mártírt csinálni

Az Összeesküvőkből Csenge ellen nagy arányú vereséget elszenvedett Dóra még nem nézte vissza az összes jelenetét, de nagyrészt elégedett a végeredménnyel. Ha nőkkel akarjuk látni smárolni, adjunk neki pálinkát! Nem érzek reálisnak egy ekkora arányú vereséget. Gondoltam, hogy ki fogok esni, sőt, reméltem is, de ennyire kevés százalékra nem számítottam” - adott hangot meglepődöttségének Összeesküvők Dóra, aki a nézők szavazatainak mindössze tíz százalékát nyerte el múlt hét pénteken Csengével szemben.
A 23 éves nő az egykori VV, ma már Összeesküvők Alekosznak köszönhetően költözhetett be a rezidenciára, akit eredetileg nagyon érdekes férfinak tartott, mostanra azonban már kissé árnyalódott a kép. "Azt reméltem, hogy ez a nyakkendős-inges vonal úriembert takar, de kiderült, hogy a szöges ellentéte. Egy tisztelettudó, normális pasit vártam pedig. Tiszteletlen a nőkkel, korra való tekintet nélkül, még az anyukákkal is" - mondta Dóra, aki az elején abban reménykedett, hogy csak ittas állapotban bánt mindenkit maga körül a ködös tekintetű görög, de később kiderült, józanul is elviselhetetlen. Az alkohol az egész Összeesküvőket nagyban meghatározza amúgy, például Nikóval is volt egy izgalmas élményük ennek köszönhetően. "Az a csók nem volt megbeszélt jelenet, a 67 fokos házipálinka hatása volt." "Az, hogy én Szilóra hajtottam volna, hülyeség” - reagált játékostársa, Renike vádjaira, melyek szerint Alekosz csak egy eszköz volt számára a bejutásra, valójában az ő kiszemeltje kell neki. "Annyi volt, hogy elmondta, hogy a pasik közül az én zsáneremhez Sziló áll a legközelebb. Nem is hajtottam rá, az, hogy Renike ezt nem tudta feldolgozni, és vádaskodott, nem az én számlámra írható, hanem az ő szegénységi bizonyítványa. A bent töltött időm alatt ha két mondatot beszéltem Szilóval, sokat mondok.”
Ha az elején költözik be, máshogy alakul.
Dóra nem nézte még vissza az összes jelenetét, de szerinte reális képet kaptak róla a nézők. "A vitákat azért úgy vágták össze, hogy kicsit mártírt csináljanak Alekoszból, de ez szerencsére nem sikerült." A korábban a Playboy online-on még szőke hajjal díszelgő nőnek vegyesek az érzelmei beköltözésével kapcsolatban. "Sok érdekes embert ismertem meg, akikkel remélem, tartjuk a kapcsolatot, de a bent töltött három hetem alatt nagyon sokan bántottak, és a bezártság miatt nagyon rosszul is viseltem, az elmúlt egy évben nem sírtam annyit, mint a rezidencián. Ilyen szempontból bánom is, hogy bementem. Ha az elején költöztem volna be, azért teljesen máshogy alakulnak a dolgok, így a játékosok felét nem is ismerhettem már meg."