Összeesküvők Esküdj - Karda Bea a TV2 ÖsszeEsküvők című műsorában járt,

Karda Bea a TV2 ÖsszeEsküvők című műsorában járt, ahol hatalmas sikert és szimpátiát élvezett az anyukák, a lányok és a fiúk körében is. Az önfeledt jókedv azonban hirtelen hatalmas csalódásba csapott át, amikor az énekesnő szembesült a műsorvezető, Majka nyilatkozatával, aki kemény szavakkal illette. Majka az Esküdj! című élő műsorban osztotta meg véleményét a nézőkkel. - Karda Bea bemutatkozása szerint ő 61 éves, 61 kg, amihez én hozzátettem volna azt is, hogy 61 az IQ-d is. Aljas dolog, de tudja ő is, hogy így van! - kezdte a rapper a mondandóját, amit az adás folyamán csak fokozni tudott. - Amikor az Ezek megőrültek című műsort forgattuk, akkor azt beszéltük a stábbal: hogy lehet az, hogy őt még nem ütötte el soha semmi, és megélte ezt a szép kort? Annyira alkalmatlan volt az életre, hogy azt sem tudta, melyik bolygón van! Hogyhogy nem lépett még egyszer sem a busz elé? - fejezte be igencsak durva monológját a műsorvezető, miközben önfeledten nevetett. Majka bocsánatkérése legalább olyan keményre sikeredett, mint az első beszólás, az énekesnő nem is fogadta el. - Ha Majoros Péternek az volt a célja, hogy a nagy nyilvánosság előtt női és emberi mivoltomban megalázzon és megbántson, akkor ez sikerült, elérte a célját! De mindez őt minősíti! Ha jó humornak tartja ezt a fajta véleménynyilvánítást, akkor nagyon sokat kell még tanulnia! Engem nem a gyűlölködésre neveltek. Legalább annyi tisztesség lett volna benne, hogy nem a hátam mögött mondja el a véleményét, hanem a szemembe - reagált az énekesnő Majka bántó szavaira. Ez becsületsértés, amit csinált, de én nem veszem fel a kesztyűt és lezártam Majorossal ezt a témát.