Összeesküvők TV2 - Alekosz nagyon benézte! Itt az Összeesküvők igazi győztese?

Kíváncsi voltam, mi lesz az ÖsszeEsküvők nagy taktikusának, Ricsinek az első reakciója, amikor megnyitja Facebook-oldalát. „Az első három bejegyzés után elsírtam magam” – válaszolta. Különös utat jártatok be a Rezidenciába költözésetek óta. 
A játék elején édesanyád, Niko és te is rengeteg kritikát kaptál, de most szemmel láthatóan nektek van a legnagyobb rajongótáborotok. Mit gondolsz, minek köszönhetitek a nézők kiemelt figyelmét?A Rezidenciába beküldött sms-ekből már éreztük, hogy egyre jobban megkedvelnek bennünket, de ami kint fogadott, arra nem számítottunk. A záróbuli után, szombaton reggel felmentünk a Facebookra, és bevallom, férfi létemre elsírtam magam. Megható ez a rajongás, így elhatároztuk, hogy a későbbiekben sem hagyjuk cserben azokat, akik három hónapig szurkoltak nekünk. Aktívan kommunikálunk a nézőkkel, és örülünk, hogy kíváncsiak ránk. Hogy miért szerettek meg minket? Talán, mert minden szituációban természetesen viselkedtünk, és tudtak azonosulni velünk. Nem tartasz attól, hogy az újdonság varázsának elmúltával terhes lesz számodra, ha folyton megállítanak az utcán vagy autogramot kérnek?
- Úgy gondolom, amíg kíváncsiak ránk, kötelességünk, sőt szívből teljesíthető kötelességünk, hogy mi is odafigyeljünk rájuk.
- Annak ellenére, hogy a szavazatok többségét nem ti kaptátok a fináléban, azt állítjátok, ti vagytok az ÖsszeEsküvők igazi nyertesei. Amikor jelentkeztél a játékba, hittél benne, hogy pont kamerák kereszttüzében talál rád a szerelem?
Elképzelhetetlennek tartottam. Ennek ellenére jó heccnek tűnt, és örültem, hogy beválasztottak. Hatalmas ajándék, hogy így alakult az életem, szeretjük egymást Nikóval, és tulajdonképpen már együtt is élünk, csak még hol náluk, hol nálunk.
- A finálé alatt olvasgattam a chatelő nézők hozzászólásait, őszintén szólva, biztos voltam benne, hogy ti nyertek. Nem csalódtatok? Azért csak jól jött volna az a nyeremény is…
- Persze, hogy örültünk volna, ha mi leszünk az „elsők”, de így sem szomorkodunk. Meggyőződésem, hogy Csengére és Petire többet, ránk pedig többen szavaztak. De ez az eredményen nem változtat, szívből kívánjuk nekik, hogy legyenek boldogok.
- Jól láttuk, hogy a műsor végére megromlott velük a kapcsolatotok?
- Ez így azért erős. Tény, nem esett jól, amit a beküldött magazinban írtak rólunk, nagyon „időzítésszaga” volt a bejegyzésüknek. Ők meg másért orroltak ránk.
- Vitathatatlan, te voltál az ÖsszeEsküvők nagy taktikusa. A műsor elején ezért sok támadást kaptál, később pont az eszességedért kedveltek meg.
- Eleinte csak azt láthatták a nézők, hogy agyalok, de azt nem mondtam ki soha, hogy mi jár a fejemben. Azt hitték rosszat akarok. Később aztán a terveimet megosztottam a többiekkel, és a vallomásszobában is megmagyaráztam, mit, miért teszek, és úgy tűnik megértettek.
- A nézők körében nagy felzúdulást váltott ki, amikor Alekosz játékbe került. Te hogy viselted a jelenlétét?
- Volt, aki hasraesett előtte, volt, aki tartott tőle. Azt nem tudom, gondolt-e arra, hogy megnyerheti a játékot, de az biztos, hogy mindenáron szeretett volna partnert találni magának. Végül Mása tényleg elkísérte a fináléba.
- A Nikóval töltött első szerelmes éjszakádat nagy botrány követte. Hogyan élted meg azt az időszakot, amikor a két lány között őrlődtél. A kinti életben is nagy szívtipró vagy?
- Már akkor tudtam, hogy nekem Niko kell, de Mónikát nem akartam még nehezebb helyzetbe hozni. Igazán bántott, hogy ennyire kikészült, és bevallom, fellélegeztem, amikor a nézők nem szavazták vissza. Kint? Ejtettek már értem könnyet lányok, de ez nekem nem imponál, sőt, rosszul érzem magam, ha szomorkodnak miattam. Éppen ezért az érzések elmúltával is nehezen szakítok.
- A terveitek között szerepel, hogy összeköltöztök? Tudni lehet, hogy édesanyád, Éva és közted nagyon szoros kapcsolat van. Könnyen elfogadta a döntésedet?
- Akármennyire is ragaszkodunk egymáshoz, ő is tudja, hogy két fiatal szempontjából az önálló élet egészségesebb. Abban is biztos, hogy boldog leszek a párommal. A múltkor még azt is kijelentette, hogy Niko a fiatalkori önmagára emlékezteti, ez pedig nem semmi bók tőle.