Az ÖsszeEsküvők anyósjelöltje Lagzi Lajcsi menyasszonya volt

Az ÖsszeEsküvők egyik anyósjelöltje, Éva harminc éve Galambos Lajos menyasszonya volt! Kapcsolatuk nagy szerelemnek indult. Két évig voltak együtt, már az esküvő időpontját is kitűzték. Ám Éva az utolsó pillanatban meggondolta magát és elhagyta az akkor még kezdő zenészt. - Akkoriban sokat voltam beteg. Lajcsi még a kórházba is papot hívott volna, csak hogy összeadjon bennünket! De én már nem akartam hozzámenni, mert sejtettem, mivel jár a zenész életmód! Bár nagyon fájt, százszor is végiggondoltam, tudok-e úgy élni, hogy a férjemet rajongók hada kíséri, hogy állandó kísértésnek van kitéve, hogy minden hétvégén, minden ünnepnapon fellépése van. A válasz egyértelműen nem volt. Bár tényleg nagyon szerettem Lajcsit, tudtam, az a legokosabb, amit tehetünk, ha még időben szétválnak útjaink - meséli a Kiskegyednek Ricsi anyukája, Éva, aki most már minden energiáját fia boldogulásának szenteli.