Összeesküvők TV2 - Volt kedvese miatt esett ki Csoki

Csúnyán elbánt Csokival (23) volt kedvese, Zsanett. A fiú és édesanyja, Ircsi esett ki a TV2 ÖsszeEsküvők című játékából, ami nem is csoda: nem sok segítségük volt. Míg ellenfelük, Marci és Kati mama mellett komplett rajongótábor korteskedett, Csokiéknak Zsanett jutott, akit egy héttel ezelőtt halálosan megharagudott a fiúra. Ahelyett tehát, hogy szavazásra buzdította volna a nézőket, azzal kezdte beszédét: senki ne szavazzon Csokira! Sokkolt, amikor megláttam őt a stúdióban – mondta a fiú, aki nem is sejtette, hogy Zsanett ennyire meggyűlölte. – Szerintem semmi rosszat nem tettem azzal, hogy Zsanett kiesése után Enikőt vittem a milánói nyereményútra. Jól éreztük magunkat, de semmi nem történt. Azt hiszem, nem ezt érdemeltem Zsanettől. Csoki ennek ellenére is azt gondolja, hogy simán nyerhetett volna, ha igazán odateszi magát. Csak éppen rossz passzban voltam, meg fáradt is, ezért nem tudtam jól teljesíteni – magyarázkodott Csoki, aki nem szontyolodott el kiesése miatt. – Sokat szeretnék dolgozni, amennyit csak lehet. Mondtam a tévéseknek, hogy ha bármilyen feladatuk lenne számomra, azt örömmel elvállalom, mert szeretnék a média közelében maradni. Hogy Csoki ezt megteheti-e, az még a jövő zenéje, de az tény, hogy nem jön zavarba a kameráktól. Bizonyítja ezt az is, hogy a show után Majka műsorában próbára tették a fiút, akiről többen úgy tartják, nincs túl sok sütnivalója. Majka néhány találós kérdést tett fel neki, amik egy részére kapásból tudta a választ, persze olyan is akadt, ami nem ugrott be neki elsőre. Sokan úgy gondolják, hogy csak egy buta gyúrós srác vagyok. Én viszont bárkivel össze merem mérni az intelligenciám! – bizonygatta Csoki, aki idekint is tovább keresi az igazit, Zsanettel azonban már nem akarja újrakezdeni a dolgot.