Összeesküvők TV2 - Jani papa megcsalta Kati mamát

Félreléptem, de nincs lelkiismeret-furdalásom – árulta el a Borsnak Jani papa, Kati mama férje. A férfi szerint feleségének meg kell küzdenie érte, ha vissza akarja szerezni. Az ÖsszeEsküvők eddigi talán legnagyobb vesztese János, aki összesen alig félórát tölthetett a rezidencián. Az ajkai férfi akkor is csak azért ment be, hogy alaposan helyre tegye Kati mamát és Marci fiát, akik szerinte szégyenbe hozták őt.
János már a hét közepén úgy érezte, eldőlt az Összecsapás, ezért tisztázni akarta, mi várja otthon a feleségét. Engem ennyi időre még sosem hagytak egyedül – mondta lapunknak a férfi. – Kati mama és Marci lerombolta a családunk tekintélyét, és mindezért nekem kellett itthon szégyenkeznem. Ezek után egy szavuk sem lehet, ha azt mondom: félreléptem. Három hétig bírtam szex nélkül. Azóta több alkalmi kapcsolatom is volt. Kati ahelyett, hogy a fiától elvette volna az italt, ő maga is ivott. Tíz hete szinte mindennap isznak, lehet, hogy már rá is kaptak a piára. Nem tudom, mi lesz, de szeretném, ha már kijönnének. A másik két fiamnak már félretettem annyi pénzt, hogy haza tudjuk hozni őket. Marcit azonnal elköltöztetem, Kati mama pedig küzdhet azért, hogy visszaszerezzen. A szabósága két és fél hónapja zárva van, nem tudom, lesznek- e kuncsaftjai – tette hozzá a férfi.
Kati mama az elmúlt napokban többször is felöntött a garatra, és még bátrabban kacérkodott Alekosszal. A kinti világ kevésbé lesz szórakoztató számára: tönkrement házasság és bizonytalan anyagi helyzet várja.