Összeesküvők TV2 - A gyakorlatból kijött Tilla, a jótékonyságból nem

Ecsetet és festéket ragadott Tilla, de végül az egyedi snowboard-festést inkább képzőművészetet tanuló fiára bízta a műsorvezető, akihez sok más mellett az ÖsszeEsküvők két kiesett játékosa is csatlakozott. Tilla, Csilla és Norbi az ÖsszeEsküvők-ből, valamint S. Kovács Ádám karate világbajnok festékszórót és filcet ragadott, hogy a Monster Energy Fridge Fesztivál jótékony snowboardfestésével támogassa a nehéz körülmények között élő Vilmány község lakosait. Tilla ugyan képzőművészetet tanult, de kijött a gyakorlatból, így kisfia, Félix segítségét kérte. A kis csapat a felújított Városligeti Műjégpályán fújta és mázolta le a „rendhagyó vásznakat”, hogy felhívják a figyelmet a november 10. és 13. között megrendezett jótékony megmozdulásra. „Sajnos, már nem vagyok a régi” – árulta el nevetve Tilla, akiről kiderült, nem idegen számára a festés, ugyanis diákévei alatt képzőművészetet tanult. „Olyan ez, mint az élsport, ha nem gyakorolsz minden nap, kijössz gyakorlatból. Egyébként nem vagyok igazán sportos lakat. Szeretem a telet, de nem szoktam síelni, snowboardozni, viszont remek vagyok szánkózásban és hógolyózásban” – tette hozzá a TV2 műsorvezetője, akit kisfia, Félix is elkísért a Műjégpályára.
A csapat sportembere, S. Kovács Ádám viszont sosem töltötte rajzolással szabadidejét, inkább a tatamit választotta. „Már tavaly is részt vettem a Fridge Fesztivál megmozdulásain, így idén is szívesen csatlakoztam a csapathoz, annál is inkább, mivel jótékony célra hívjuk fel a figyelmet. A harcművészet egymás iránti tiszteletre is tanít, így egy jó karatés, ott segít, ahol tud” – mondta mosolyogva a karate világbajnok és Világjátékok-győztes.
Az alkalmi festéssel tehát útjára indult a Vilmányt megsegítő gyűjtés. A súlyos gondokkal küzdő községben a meleg étel biztosítása napról napra nehezebb feladat, éppen ezért Magyarország egyetlen téli fesztiválja megkér minden látogatót, hogy vigyen magával a Műjégpályára egy kiló szeretetet akár konzerv, cukor, vagy liszt formájában.