Összeesküvők TV2 - Alekoszt kirúgta a barátnője

Alekosz bűnhődése megkezdődött, amiért átigazolt az új csatornára és ismételten feleséget keres megának. A jogi következményekkel természetesen ilyen hamar, még nem szembesült, de az első komoly reakciót már megkapta. Tündének a sokáig hányatott sorsú barátnőnek végleg elege lett a nyilvános alázásból és úgy döntött, hogy immár sokadszorra kiadja szerelme útját.
 Hat éve tapos meg, aláz meg, de eddig mindig megbocsátottam neki. Eddig mindig elnéztem neki az összes hülyeségét, a villát, a menyasszonykereső műsort, de most beütött valami. Nem elég, hogy kiderül, hogy esetleg mellettem megint volt valakije, de még be is költözik az ÖsszeEsküvőkbe, hogy megint keressen valakit magának, amikor én itt vagyok mellette! Ha akár egy héttel ezelőtt jött volna, és azt mondja, hogy velem képzeli el a jövőjét, és elvarrt volna minden más szálat, akkor lehet, hogy még mindig lett volna esélyünk, de így már nem! Ezt nem hagyom magammal tovább csinálni. Alekoszt teljesen beszippantotta a show-biznisz, és már semmi mással nem foglalkozik, csak hogy minél többet szerepeljen.
Teljesen megváltozott, a miliő miatt lett ilyen, aki nem törődik mások érzéseivel, főleg az enyémmel nem.  Megkerestem a csatornát, hogy mondják meg neki: végeztünk! Teljesen kivagyok, már az idegeim is teljesen tönkrementek, egészségileg is rá fogok erre menni. Még mindig szeretem, de ő ezt nem tudja értékelni! Nem várok rá tovább! A bosszúszomjas barátnő most be akar bejutni a játéknak otthont adó Rezidenciába is, hogy személyesen közölhesse döntését a göröggel, de legalábbis mindenképpen szeretné, ha elmondanák neki, hogyan is határozott kettőjükkel kapcsolatban. Hajdú Péter még nem biztos abban, hogy média szempontból ez most hozná a pénzt, vagy vinné ezért még bizonytalan. Egyelőre nem döntöttük el, hogy elmondjuk-e Alekosznak a hírt, hogy a barátnője szakított vele. De hamarosan. - nyilatkozta
Tünde elmondása szerint, semmit nem tudott arról, hogy az ValóVilág  győztes beköltözik az Összeesküvők rezidenciájára, pedig a botrány kirobbanása előtt két nappal még találkoztak egymással. A lány szerint, exe úgy viselkedett, mint szerelmük hajnalán, így azt gondolta, ismét rózsaszínbe borulhat majd a világ.