Összeesküvők TV2 - Marci volt csajára hajt

Kiesése óta azon van az ajkai fodrász, hogy megváltozzon, rájött ugyanis, hogy kicsit sok volt, amiket a rezidencián belül csinált - mindemellett lehet annak örülni, hogy csak a kilincsre verte ki, és nem valaki sörébe. A valóságshow-történelem leggusztustalanabb alakja kibékült volt barátnőjével, és igyekszik férfiként viselkedni, esküszik, nyelni fog innentől kezdve akkor is, ha nem neki van igaza. A könyvet megússza a nép, a zenét nem, állítólag született tehetség. Hogyan telt az elmúlt pár nap a kiesésed óta? Mennyire álltatok készen a távozásra az összecsapáson?
Őszintén bevallom, hogy nagyon vágytam már kifelé, és az édesanyám is – én tartottam benne a lelket az utóbbi napokban. Kicsit tartottam attól, mekkora ellenszenv fogad majd kint a viselkedésem miatt, de azok a barátok, akik mellettem álltak a műsor kezdete előtt, azok ugyanúgy mellettem vannak, és a vendégeim is azt mondták, hogy nem lepődtek meg azon, amiket bent csináltam. Ők így fogadtak el és így szeretnek.
Saját megítélésed szerint is túl sok volt az, amiket csináltál?
Nem mindig jönnek a hülyeségek, de tény, hogy nagyon el tudok rugaszkodni a földtől. Most már nem lesz ez, oda kell figyelnem kicsit, nagyon sokat gondolkodtam magamon, hogy hogyan lehetne ezt csinálni, és hogyan lehetne jobbá tenni az életemet. Igyekszem megmutatni majd az embereknek, hogy milyen is valójában a Marci, nem olyan, mint amilyennek megismertek odabent.
Tehát a való életben nem kensz spermát a kilincsre. Milyen véleménnyel vagy az olyan csajokról, akik hasonló dolgokkal szórakoztatják magukat meg a körülöttük lévő embereket?
Szerintem ezzel nincs is akkora probléma, az Amerikai pitében sörbe élvezett a srác, a másik meg megitta, nekem ez tök szimpatikus volt. De hangsúlyozom, olyan dolgokat hozott ki belőlem ez a benti lét, amikről nem gondoltam volna, hogy meg fogom tenni. Egyébként nagyon szeretem a bevállalós lányokat. Gondolod, hogy a rólad kapott kép után normális csaj szóba fog állni veled?
Nagyon sok lány keresi a társaságom, de bevallom őszintén, most a volt barátnőm van ismét a képben. Vele nem viselkedtem túl szépen, és elég durván alakult a szakításunk is. A beköltözés utáni első időszakban még folyamatosan vele álmodtam, és nem tudtam kiverni a fejemből, ennek ellenére próbáltam elfelejteni. Akkor volt Másával a kapcsolatom, ami egy illúziónak bizonyult. Utána mondtam el Másának, hogy még mindig a volt barátnőmet szeretem, és így nem tudok másba szerelmes lenni. Aztán persze hajtottam a lányokat, de hát alkohol hatására mindenkivel ez történik. Most, hogy kiestem, ő pont éjszakás volt, elmentem a munkahelyére, és reggel nagyon sokat beszélgettünk. Nem is ismer rám, elismertem neki, hogy minden veszekedés, ami volt köztünk, az miattam volt, mert nem voltam megértő, nem voltam férfi a kapcsolatunk alatt.
Ez a végkövetkeztetés?
Igen, nagyon sok férfi beköltözhetne egy ilyen showműsorba, hogy megtudja, mi az igazán fontos neki. Én tudom, hogy meg kell becsülni a barátnőmet, és az kell, hogy nőnek tudja érezni magát mellettem. Sőt, ha még nincs is igazam, akkor is nyelnem kell, mert szerintem sok házasság ezért megy tönkre, én pedig nem szeretnék elvált férfi lenni. Szeretném, ha büszke lenne rám mindig. Amikor a kiesésem után a kocsiban több órán keresztül beszélgettünk, úgy éreztem, mintha újra tanulnék járni. Most úgy vagyunk, hogy nem vagyunk együtt, de alakulunk.
Érkeztek már bármiféle megkeresések? Nyersz a műsorral mást is a volt barátnődön kívül?
Most nagyon úgy tűnik, hogy a zenével kapcsolatban beindul valami, az utóbbi időben sokat írtam, leginkább R'n'B-vonalon. Az Összeesküvőkben töltött idő alatt körülbelül tizenöt dal született. Persze fodrászként is gondolkodom a továbbiakban, csak már nem a saját városomban (Ajka), hanem Budapesten. Megpróbálok élni a lehetőségekkel.